Dětské krizové centrum vyhlašuje výběrové řízení na zakázku malého rozsahu IX

DĚTSKÉ KRIZOVÉ CENTRUM VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU V OTEVŘENÉM ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ

Předmět plnění:
Realizace tisku preventivních materiálů pro děti:
A) dotisk Desatera bezpečného chování dětí na internetu (1000 ks)
B) dotisk Desatera bezpečného chování dětí na internetu pro rodiče (1000 ks)
C) dotisk komikových příběhů č. 1, 2, 3, 14 a 16 (1000 ks od každého, tj. 5000 ks celkem)
D) tisk školních rozvrhů (5000 ks)
E) tisk papírových („kartonových“) pravítek (5000 ks)
F) dotisk „Parťáka v nesnázích“ (5000 ks)

Parametry tisku:
A) Oboustranný barevný tisk – tisk na papír: matná křída + matný lak, 150 g/m², formát DL
B) Oboustranný barevný tisk – tisk na papír: matná křída + matný lak, 150 g/m², formát DL
C) Oboustranný barevný tisk: formát 40 x 10 cm na ležato (složený na harmoniku 10 x 10 cm), tisk na papír: matná křída + matný lak, standardní gramáž papíru u tohoto druhu tiskovin (tj. 130 – 150 g/m²)
D) Oboustranný barevný tisk – A5 – tisk na papír: matná křída + matný lak, 300 g/m2
E) Oboustranný barevný tisk – 210 x 60 mm – tisk na papír: matná křída + matný lak, 400 – 450 g/m2
F) Jednostranný barevný tisk – A4 – tisk na papír: matná křída + matný lak, 130 g/m2

Podmínky:
Každá fyzická či právnická osoba podává jen 1 nabídku.
Veškeré náklady spojené s přihlášením se do výběrového řízení hradí uchazeč.
Doprava na adresu zadavatele v krabicích.
Tisk podle specifikace grafika.
Termín plnění a předání díla: nejpozději do 13.8.2025.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Řádně vyplněná přihláška v českém jazyce
Cenová kalkulace pro uvedený počet kusů
Termín dodání zakázky

Platební podmínky:
Fakturace v Kč, splatnost do 14 dnů po dodání díla v plném rozsahu, nejsme plátci DPH.

Způsob doručení přihlášek:
1) emailem na bendova@ditekrize.cz (do předmětu Výběrové řízení – TISK)
2) datovou schránkou cf9bc2a
3) osobně v zalepené obálce označené slovy „Výběrové řízení – TISK“ na adresu Cílkova 796/7, 142 00, Praha 4 (po předchozí telefonické domluvě na čísle 774 728 894)

Způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek.

Kritéria hodnocení:
• Časové hledisko – termín dodání
• Finanční náklady

Přihlášky lze podávat do 31.7.2025 do 20:00.

Vyhodnocení proběhne 4.8.2025.

Kontaktní osoba pro dotazy:
Ing. Denisa Bendová
bendova@ditekrize.cz
tel: 744 728 894
po, út, st : 8:00 – 16:00
čt: 10:00 – 18:00
pá: 10:00 – 14:00
Celá nabídka musí být předložena v českém jazyce v jednom originálním vyhotovení. Originál nabídky musí být podepsán osobou uchazeče (vlastnoruční podpis, nebo certifikovaný digitální podpis).
Zadavatel doporučuje chronologické očíslování všech listů nabídky.

PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
Předmět plnění:
Realizace tisku preventivních materiálů pro děti:
A) dotisk Desatera bezpečného chování dětí na internetu (1000 ks)
B) dotisk Desatera bezpečného chování dětí na internetu pro rodiče (1000 ks)
C) dotisk komikových příběhů č. 1, 2, 3, 14 a 16 (1000 ks od každého, tj. 5000 ks celkem)
D) tisk školních rozvrhů (5000 ks)
E) tisk papírových („kartonových“) pravítek (5000 ks)

ZADAVATEL: Dětské krizové centrum, z. ú.

UCHAZEČ:
Označení obchodní firmy nebo jméno uchazeče:
IČO:
Kontaktní adresa:
Telefon:
Email:
Datová schránka:

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Řádně vyplněná přihláška v českém jazyce
Cenová kalkulace pro uvedený počet kusů
Termín dodání zakázky

Přihláškou do výběrového řízení uděluje zájemce (uchazeč) Dětskému krizovému centru, z.ú., souhlas se zpracováním osobních údajů uvedených ve smyslu obecného právního předpisu ochrany osobních údajů, tzn. zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Datum:
Jméno a podpis:

Datum zveřejnění 14.7.2025